începuturi

9 noiembrie 2023, joi, tura de noapte ... ca de obicei, am amânat lucrurile care trebuie făcute, printre ele să-mi scriu gândurile. Am zis că încep pe 1 noiembrie, dar nu s-a întâmplat nimic notabil (dar și marile procrastinări e bine să fie amintite).

În alta ordine de idei, mi-e lene să scriu (acum transcriu de pe caiet) dar s-au adunat câteva idei de când am (avut) facebook-ul blocat și acum, în loc sa pun gânduri pe foaie, am reactivat contul. Cred ca totuși e mai bine să scriu pe hârtie decât digital, deocamdata le încerc pe ambele, în paralel, pe blog mai editez.

De fapt, ideea unui jurnal a apărut după ce am citit anul trecut într-una din cărțile lui Bergman, Lanterna magică sau Imagini. Viața mea în film, nu mai rețin în care, că regizorul avea "caiete de lucru" în care nota tot ce făcea în perioada în care lucra la un film: concepte, idei, locuri vizitate, fotografie, cărți citite, muzica ascultată, etc. 

Cam asta vreau sa fac și eu, sper să îmi organizez mai bine gândurile, ideile, să (re)devin mai disciplinat, să-mi dau seama ce vreau să fac din punct de vedere artistic, să-mi prioritizez necesitățile și opțiunile, să-mi pun ordine în viață. 

Comentarii